Nu ai găsit ceea ce ai nevoie?
Contactaţi-ne-
UNDE POT VERIFICA DETALIILE VOUCHERULUI/ CARDULUI MEU CADOU?
-
CUM POT VALORIFICA VOUCHERUL/CARDUL CADOU ONLINE?
-
POT PRELUNGI PERIOADA DE VALABILITATE A VOUCHERULUI/CARDULUI CADOU?
-
POT RETURNA SAU SCHIMBA BILETUL PLĂTIT CU VOUCHER/ CARD CADOU?
-
POATE FI FOLOSIT UN VOUCHER/ CARD CADOU CARE CONȚINE 2 BILETE ÎN DOUĂ TRANZACȚII DIFERITE?
-
CÂTE VOUCHERE/ CARDURI CADOU POT COMANDA ONLINE?
-
După finalizarea tranzacției, vă rugăm să trimiteți numărul comenzii și datele de facturare pentru care urmează să fie emisă factura la adresa sales@cinemacity.ro
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
UNDE POT AFLA OFERTA DE VOUCHERE PENTRU COMPANII?