Nu ai găsit ceea ce ai nevoie?
Contactaţi-ne-
UNDE POT VERIFICA DETALIILE VOUCHERULUI/ CARDULUI MEU CADOU?
-
CUM POT VALORIFICA VOUCHERUL/CARDUL CADOU ONLINE?
-
POT PRELUNGI PERIOADA DE VALABILITATE A VOUCHERULUI/CARDULUI CADOU?
-
POT RETURNA SAU SCHIMBA BILETUL PLĂTIT CU VOUCHER/ CARD CADOU?
-
POATE FI FOLOSIT UN VOUCHER/ CARD CADOU CARE CONȚINE 2 BILETE ÎN DOUĂ TRANZACȚII DIFERITE?
-
Limita unei tranzacții este de 10 de bucăți. Dacă sunteți interesat să achiziționați mai multe Vouchere, vă rugăm să contactați Departamentul de Evenimente și Vouchere la sales@cinemacity.ro
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
CUM POT OBȚINE O FACTURĂ PENTRU VOUCHERELE/ CARDURILE CADOU ACHIZIȚIONATE ONLINE?
-
UNDE POT AFLA OFERTA DE VOUCHERE PENTRU COMPANII?