Nu ai găsit ceea ce ai nevoie?
Contactaţi-ne-
UNDE POT VERIFICA DETALIILE VOUCHERULUI/ CARDULUI MEU CADOU?
-
CUM POT VALORIFICA VOUCHERUL/CARDUL CADOU ONLINE?
-
POT PRELUNGI PERIOADA DE VALABILITATE A VOUCHERULUI/CARDULUI CADOU?
-
POT RETURNA SAU SCHIMBA BILETUL PLĂTIT CU VOUCHER/ CARD CADOU?
-
POATE FI FOLOSIT UN VOUCHER/ CARD CADOU CARE CONȚINE 2 BILETE ÎN DOUĂ TRANZACȚII DIFERITE?
-
CÂTE VOUCHERE/ CARDURI CADOU POT COMANDA ONLINE?
-
CUM POT OBȚINE O FACTURĂ PENTRU VOUCHERELE/ CARDURILE CADOU ACHIZIȚIONATE ONLINE?
-
Persoanele interesate să cumpere vouchere corporate sau în cantități mai mari, vă rugăm să contactați Departamentul de Evenimente si Vouchere la sales@cinemacity.ro
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article