Nu ai găsit ceea ce ai nevoie?
Contactaţi-nePROGRAM DE FILME
-
CÂND VA APĂREA PROGRAMUL DE FILME PE WEBSITE?
-
CÂT TIMP VA FI DISPONIBIL FILMUL ÎN PROGRAM?
-
UNDE POT VERIFICA RESTRICȚIA DE VÂRSTĂ PENTRU UN ANUMIT FILM?
-
ÎMI POT LUA COPILUL CU MINE DACĂ ESTE MAI MIC DECÂT LIMITA DE VARSTĂ INDICATĂ?
-
ORA AFIȘATĂ ÎN PROGRAM ESTE ORA DE START A PROIECȚIEI?
-
UNDE POT AFLA DACĂ UN FILM ESTE SUBTITRAT SAU DUBLAT?
-
DE CE NU RULEAZĂ TOATE FILMELE IN CINEMATOGRAFUL MEU?
-
DE CE FILMUL CARE ARE PREMIERA VINERI RULEAZA SI MIERCURI SAU JOI?
-
SUNT PROIECȚIILE DINAINTEA PREMIEREI DIFERITE DE PROIECȚIILE DIFUZATE ÎNCEPÂND CU ZIUA PREMIEREI?
-
UNDE POT GĂSI INFORMAȚII DESPRE PROIECȚIILE DE PRE-PREMIERA?
ACHIZIȚIA DE BILETE
-
CUM POT ACHIZIȚIONA UN BILET?
-
AM CUMPĂRAT BILETE, UNDE LE POT GĂSI?
-
POT PREZENTA BILETELE PE TELEFON LA INTRAREA ÎN CINEMATOGRAF?
-
POT REZERVA BILETE?
-
CUM POT OBȚINE FACTURĂ PENTRU ACHIZIȚIA MEA?
-
UNDE POT GĂSI LISTA DE PREȚURI?
-
SE POT RETURNA OCHELARII 3D?
-
POT UTILIZA OCHELARII 3D DE LA VIZITELE ANTERIOARE?
-
SUNT DISPONIBILI OCHELARI 3D ÎNTR-O VERSIUNE MAI MICĂ, PENTRU COPII?
GRUPURI ȘCOLARE
-
CUI I SE ADRESEAZĂ BILETUL DE GRUP?
-
CUI NU OFERIM BILETE DE GRUP?
-
OFERIȚI GRATUITATE PENTRU ÎNSOȚITORI?
-
CUM FAC O REZERVARE DE GRUP?
-
TREBUIE SĂ FAC O REZERVARE DE GRUP ÎN AVANS?
-
ESTE POSIBIL SĂ SE AJUSTEZE ORA PROIECȚIEI IN FUNCȚIE DE NEVOILE GRUPULUI?
-
ESTE POSIBIL SĂ RULAȚI LA CERERE UN FILM CARE NU SE AFLĂ ÎN PROGRAMUL CINEMATOGRAFULUI?
-
EXISTA O OFERTA DE GUSTĂRI PENTRU GRUPURILE ȘCOLARE?
-
POT PLĂTI BILETE DE GRUP PRIN TRANSFER BANCAR?
VOUCHERE CADOU
-
UNDE POT VERIFICA DETALIILE VOUCHERULUI/ CARDULUI MEU CADOU?
-
CUM POT VALORIFICA VOUCHERUL/CARDUL CADOU ONLINE?
-
POT PRELUNGI PERIOADA DE VALABILITATE A VOUCHERULUI/CARDULUI CADOU?
-
POT RETURNA SAU SCHIMBA BILETUL PLĂTIT CU VOUCHER/ CARD CADOU?
-
POATE FI FOLOSIT UN VOUCHER/ CARD CADOU CARE CONȚINE 2 BILETE ÎN DOUĂ TRANZACȚII DIFERITE?
-
CÂTE VOUCHERE/ CARDURI CADOU POT COMANDA ONLINE?
-
CUM POT OBȚINE O FACTURĂ PENTRU VOUCHERELE/ CARDURILE CADOU ACHIZIȚIONATE ONLINE?
-
UNDE POT AFLA OFERTA DE VOUCHERE PENTRU COMPANII?
APLICAȚIE MOBILĂ ȘI CONT ONLINE
-
DE CE DATE AM NEVOIE PENTRU ÎNREGISTRAREA UNUI CONT ONLINE?
-
CUM POT SCHIMBA ADRESA DE EMAIL ASOCIATĂ CONTULUI MEU?
-
CUM ÎMI RETRAG CONSIMȚĂMÂNTUL PENTRU MARKETING?
-
APLICAȚIA MEA MOBILĂ NU FUNCȚIONEAZĂ. CUM PROCEDEZ?
-
PROBLEME LA CONECTAREA ÎN CONT?
-
VREAU SĂ-MI VERIFIC CONTUL DAR NU PRIMESC MAILUL CU LINK-UL DE ACTIVARE!
-
CUM ÎMI POT ȘTERGE CONTUL ONLINE?