Nu ai găsit ceea ce ai nevoie?
Contactaţi-ne-
DE CE DATE AM NEVOIE PENTRU ÎNREGISTRAREA UNUI CONT ONLINE?
-
CUM POT SCHIMBA ADRESA DE EMAIL ASOCIATĂ CONTULUI MEU?
-
CUM ÎMI RETRAG CONSIMȚĂMÂNTUL PENTRU MARKETING?
-
APLICAȚIA MEA MOBILĂ NU FUNCȚIONEAZĂ. CUM PROCEDEZ?
-
PROBLEME LA CONECTAREA ÎN CONT?
-
VREAU SĂ-MI VERIFIC CONTUL DAR NU PRIMESC MAILUL CU LINK-UL DE ACTIVARE!
-
Ștergerea contului My Cinema City este posibilă prin intermediul aplicației noastre mobile, în secțiunea Cont, în partea de jos a paginii, selectați butonul Închide contul meu și confirmați dorința de ștergere. O cerere de ștergere a contului poate fi trimisă și la adresa mobileapp@cinemacity.ro
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article