Nu ai găsit ceea ce ai nevoie?
Contactaţi-ne-
CUM POT ACHIZIȚIONA UN BILET?
-
AM CUMPĂRAT BILETE, UNDE LE POT GĂSI?
-
POT PREZENTA BILETELE PE TELEFON LA INTRAREA ÎN CINEMATOGRAF?
-
POT REZERVA BILETE?
-
Dacă ați achiziționat bilete online, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la adresa receptie@cinemacity.ro pentru a obține o factură, furnizând detaliile facturii și numărul comenzii. Pentru a primi o factură pentru biletele achiziționate de la cinema, vă rugăm să contactați personalul cinematografului împreună cu bonul fiscal sau biletul în cazul achiziționării de la un automat de bilete.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
-
UNDE POT GĂSI LISTA DE PREȚURI?
-
SE POT RETURNA OCHELARII 3D?
-
POT UTILIZA OCHELARII 3D DE LA VIZITELE ANTERIOARE?
-
SUNT DISPONIBILI OCHELARI 3D ÎNTR-O VERSIUNE MAI MICĂ, PENTRU COPII?